http://clarushostess.hu/
Clarus Event - Sikerünk titka: rugalmasság, szakmaiság, precizitás

Clarus Event

Rendezvényszervezés és -lebonyolítás

Bemutatkozás

Köszönhetően az elmúlt évek sikeres együttműködéseinek, mára ügynökségünk számos referenciával rendelkezik. Célunk, hogy ügyfeleink elképzeléseinek, igényeinek maximálisan megfeleljünk, és ezzel hozzájáruljunk rendezvényeik sikeréhez.

SIKERÜNK TITKA: RUGALMASSÁG, SZAKMAISÁG, PRECIZITÁS!

Munkánk elismeréseként évről évre több megrendelőnk választott minket állandó partneréül. Cégünk rendezvényszervezéssel és -lebonyolítással egyaránt foglalkozik, mégis dinamikusan fejlődő ága a rendezvényszervezői tanácsadás, rendezvénykoordinálás és rendezvény lebonyolítás, host/hostess szolgáltatás, mely klasszikus rendezői feladatokat foglal magában, tevékenységünk azonban jóval szélesebb körű, mint a hétköznapi értelembe vett hostess feladatok ellátása.

Célunk, hogy a megrendelővel minél hatékonyabban tudjunk azonosulni annak érdekében, hogy együttműködésünk sikeres és gyümölcsöző legyen. Ezért munkatársainkkal szemben is magas elvárásokat támasztunk mind szakmaiság, mind nyelvtudás, protokoll világában és hozzáállás területén egyaránt. Mindezek figyelembevételével igen gondosan választjuk meg kollégáinkat és host/hostess csapatunk tagjait, szem előtt tartva, hogy magasan képzett, jó megjelenésű, pontos és precíz kollégákkal bővítsük munkatársaink körét.

Cégünk jól felszerelt eszközparkkal rendelkezik. A rendezvények igényeinek megfelelő számú és a cég arculatához illeszkedő egységes formaruhát és a helyszínek szükségleteinek, valamint a rendezvények volumenének megfelelően URH rádiókat biztosítunk. A rendezvények szükséges további eszközöket partnereink révén biztosítjuk.



Józsa László Róbert ügyvezető igazgató

Cégünk sikerét Ügyvezetőnk szakértelme és maximalizmusa biztosítja, motiválja és segíti, hogy a felkérések által bizonyíthassuk rátermettségünket, különleges sikereket érhessünk el privát, vállalati és protokoll rendezvények illetve kulturális események teljes körű szervezésében és lebonyolításában. Mostanra évente közel ezer színházi és komolyzenei előadás, protokoll- és üzleti rendezvény, fogadás, konferencia és kiállítás kivitelezését és koordinálását végezzük, biztosítva az állandó host/hostess szolgáltatást is. Szakmai tapasztalatunknak és kiváló munkavégzésünknek köszönhetően több megbízást kaptunk újonnan létesült kulturális központok rendezvényei lehetőségeinek feltérképezésére és ezek későbbi koordinálására. Többek között a pécsi Kodály Központ 2010-es és a budapesti RAM Colosseum 2011-es átadását követően cégünk felel a rendezvények professzionális lebonyolításáért. További felkérést kaptunk a megújult Pesti Vigadó megnyitójának koordinálására és a felcsúti Pancho Aréna megnyitó ünnepségének VIP protokoll részlegének irányítására.

A Clarus Event Kft. szakmai munkájának irányítását a cég ügyvezetője, Józsa László végzi. Több mint 10 éves szakmai tapasztalatát többek között a Budapest Sportaréna, a Sziget Fesztivál, a Hegyalja Fesztivál nagykoncertjei mellett a Müpa, a Nemzeti Táncszínház kulturális eseményein szerezte. A Müpa 2005-ös indításában is részt vett. Az indulási munkálatok folyamán olyan kiemelkedő tapasztalatokra tett szert, melyek az országban egyedülállóak. Ezen tapasztalatait kamatoztatta a Nemzeti Táncszínház 2009-es átszervezésénél valamint a host/hostess szolgálat működésének kialakításánál melyért jelenleg is ő felel.

Számomra a rendezvények világa jelenti az életet. Úgy gondolom, nem létezik lehetetlen elképzelés, csak meg kell találni hozzá a legmegfelelőbb módszert. Maximális teljesítményre törekszem, hogy a partnereim a legjobbat kaphassák, és ezt a professzionalizmust kollégáimtól is elvárom.

;